top of page
Kedves látogató!

Tudom, hogy gyors és eredményes döntést szeretne hozni így rögtön bele is csapok a közepébe.

2005-ben kezdtem a céges rendezvényeken (IS) a hangosítással foglalkozni és/vagy veszek részt mint DJ. Ez alatt a sok év tapasztalat alatt tökéletesen megtanultam alkalmazkodni a felmerülő vállalati igényekhez így minden esetben a lehető legjobbat tudom kihozni a rendelkezésre álló keretből. Van amikor a költséghatékonyság játszik szerepet és van, ahol a maximalizmus. Nos az a jó hírem, én költséghatékonyan is maximalista vagyok. :) 

A munkám igényességére mindig kiemelt figyelmet fordítok, hiszen nem egyszeri szolgáltató 

szeretnék lenni, hanem rendszeres üzleti partner. Van olyan cég akiknek már 2009 óta 

szolgáltatok. Első évben 70 fővel zajlottak a rendezvények, ma 1800.

Szóval visszakanyarodva a lényeghez, könnyen megértem a megbízói igényeket még akkor is, amikor a megbízó nem is tudja megfogalmazni pontosan mit szeretne, mert nem ismeri a technikai megoldásokat.

 

A hangosításon és fénytechnikán kívül a rendezvényszervezéshez kapcsolódó egyéb eszközök és berendezések, díszletek és dekorációk "beszerzését" bérlését is vállaljuk illetve vonunk be más szolgáltatókat is. Ilyenkor felkutatjuk a feladatra leginkább alkalmas beszállítót / szolgáltatót és velük szerződünk le.

És ami ráadás, folyékonyan beszélek angolul így az sem okoz gondot, ha külföldi partnerekkel kell tárgyalnom, vagy angolul kell a közönséghez szólnom.

Mi az, amiben biztosan számíthat ránk?

A céges rendezvényeken általában az alábbi igények szoktak felmerülni:

  • Beszédhangosítás - vezetéknélküli kézi- vagy 

    fejmikrofonokkal, elegáns aktív TOP hangfalakkal

  • Kivetítés - projektor, LED TV, LED fal

  • Háttérzene hangosítás

  • Zenekar hangosítás

  • DJ

  • Színpad, fedés

Mindezt menniyért?

Mindig törekszünk a tökéletes minőségre, aminek ára van. Tesszük ezt viszont úgy, hogy nem szeretnénk eladni feleslegesen többet, mint ami a valódi igény. Szóval ha a megrendelő szeretne egy 6x4 méteres színpadot, nem fogjuk rábeszélni a 8x6 méterre csak azért, hogy többet számlázhassunk, illetve ugyanez fordítva is így van, ha a megrendelő szeretne egy 8x6m színpadot, de az igények (pl. fellépő technikai rider) és a helyszín alapján ezt túl nagynak ítéljük meg, akkor javasoljuk nekik a kisebbet, amivel pénzt takarítanak meg. Egyedi ajánlat kérésért kattints IDE.

Milyen zenéket játszunk?

Nincs semmilyen zenei stílus korlátozás a részemről így mindig olyan zenét játszom, ami a megrendelő igénye és az alapján egészítem ki a saját tapasztalataim alapján. Lehet zenét is kérni, zenei streaming szolgáltatásoknak hála az is megvan, ami nincs. :) 

Hogy zajlik a foglalás és a fizetés?

Az előzetes igényfelmérés és az egyeztetések alapján összeáll a végleges árajánlat, aminek elfogadása esetén egy vállalkozási szerződést írunk alá, amiben kitérünk az előlegre és a fizetési határidőre is.  

Üdvözlettel, Tamás :)

IMG_4053.jpeg
IMG_4059.jpeg
IMG_0672.jpeg

+36309529388

Budapest, Hungary

  • facebook

©2014 Dj Pala

PROUDLY CREATED WITH WIX.COM

Esküvői DJ, Esküvő DJ, Rendezvény DJ, Rendezvénytechnika

bottom of page