top of page
Kedves Jegyespárok!

Először is szeretném megköszönni, hogy itt jártok. ígérem, nem bánjátok meg :) 

 

Nem is húzom sokat az időtöket, mert tudom,hogy az esküvőre készülés mennyi időt vesz igénybe.

Miért DJ?

Két opció közül tudtok választani, a zenekar és a DJ. Általában az dönti el a kérdést, hogy 

mit tud eljátszani a zenekar és persze az is, hogy mindezt mennyiért. Míg a DJ esetében

egy vagy az összetettebb alkalmakkor két DJ megy el, addig a zenekarban legalább 2-3, 

de akár 6 tag is lehet, így a zenekarok díjja általában magasabb, mint a DJ esetében.

 

A DJ mellett még fontos érv, hogy

43487537_10217653061786354_1338031511277928448_n.jpg
break icon.png
original.png
request.png
top hits.png

nem tartunk külön szünetet

mindent le tudunk játszani az eredeti verzióban,

lehet tőlünk szinte bármilyen zenét kérni és

a legújabb rádióslágereket is le tudjuk játszani úgy, ahogy azt szereti és ismeri mindenki.

money.png

Mindezt menniyért?

Nagyon széles a szolgáltatók köre. Lehet találni DJ-t 50-60.000 Ft körüli áron utazással együtt, de lehet akár 400.000 Ft felett is, van az átlag ár, ami körülbelül 180-220.000 Ft, ami általában magában foglalja a vendégvárástól kezdve a vacsorán keresztül az egész esti DJ szolgáltatást, elfogadható minőségű hangfalakat és automatikusan villogó alapfényeket.

 

Én az átlagár és a felsőkategória közötti tartományban dolgozom, mert a felszerelésem ugyan professzionális, viszont nem szeretnék irreálisan több pénzt elkérni értük. Nálam az árak 2023-tól 250.000 - 280.000 Ft között vannak. Ezek az árak általában az utazás költségét és a szertartás hangosítást nem tartalmazzák és kb 150 főig állják meg a helyüket, efelett már több hangra és fényre van szükség, ami tudja emelni az árat.

Mit tartalmaz az alapár?

Az alapcsomagban a létszámhoz és helyhez elegendő hangfalat és fényeket viszünk magunkkal.

Ezek összetétele függ a helyszíntől és a párok igényeitől, de hangból általában 

 

2db mélynyomót és 2db TOP hangfalat,

8db akkumulátoros LED dekorációs falfestő világítást 

4db 2az1-ben robotlámpát fényállványon 

DENON DJ és Native Instruments dj pultot

vezetéknélküli és vezetékes mikrofont

egy megvilágított DJ pult előtti paravánt

 

Az általunk használt eszközöket nézzétek meg itt: Technika.

dj technic.png

Időtartamban a kezdés nálunk nem befolyásolja az árat. A legtöbb esetben legalább 2 de inkább 3-4 órával korábban érkezünk a helyszínre, mint a vendégvárás kezdete, így mire az első vendégek megérkeznek, már minden a helyén van, át tudtunk öltözni és már szól a kellemes háttérzene.

 

Ne fizess feleslegesen! Nálunk az alapár hajnal 3-ig tart, mert a legtöbb esküvő 3 fele ér véget. Ha jól bírja a násznép, maximum 6-ig folytathatjuk a bulit, ilyenkor óránként 25.000 Ft. felárat számolunk fel. Azok a DJ-k, akik reggel 6-ig adnak árat, ők mindenképpen kifizettetik a párokkal azt a +3 órát, amit lehet nem is töltenek már ott.

Budapesten belül a kiszállás ingyenes, Pest megyében egységesen 5.000 Ft.Pest megyén kívül 10 liter benzin/100km átlagáron számolva a fogyasztást + a matrica díja adódnak az alapárhoz.

 

Amit nem tartalmaz az alapár de mindig szeretnénk kérni, az az étel és ital fogyasztás. Nyugi, nem fogjuk az asztal alá inni magunkat! :) 

 

Ami eseti lehet még, az a szállás. Erre akkor lehet szükség, amikor Pest megyétől legalább 100 km-nél messzebb van a rendezvény vagy előre láthatóan nagyon sokáig fog tartani. Ilyenkor a haza út előtt szükségünk van egy kis alvásra, de erről minden esetben egyeztessünk előtte, nem várjuk el, hogy a teljes költségét a párok állják.

Milyenek a fények?

A legtöbb esküvő DJ a mai napig automatán villogó fényeket használ, mert nincs kedve, ideje vagy tudása ennél jobb alternatívát nyújtani. Sokan törekednek a jó megjelenésre és a drága DJ felszerelésre, de nagyon kevesen áldoznak pénzt a modern világításra, pedig szerintem nincs annál rosszabb, mint amikor egy kínai bazárban érezzük magunkat a sok pöttyös elavult fény között. A következő kategória, ahol már kaptok robotlámpát, de nem vezérlik őket csak automata módban forognak mindenfelé vagy csak minimálisan vezérlik őket, de ekkor sem adja azt az igazi érzést, amit kellene. 

Én emeltem a szintet és fényvezérlővel programozott fényeket használok. Így amikor lassú zene szól, lassan mozgó / villogó fények lesznek, amikor igazán pörög a buli, akkor a fények is gyorsak lesznek és gyorsabban, ütemre villognak. Bármikor változtathatóak a mozgások, a színek, a minták a fényerő és a villogás is.

 

Ez miért jó?

  • Nagyon jól néz ki :)

  • Ha valaki beszédet mond, meg tudom egyből világítani

  • Legyen szó nyitótáncról, játékokról vagy a tortáról pontosan meg tudom világítani a terem bármelyik pontjában

  • Mondtam már, hogy nagyon jól néz ki? :) 

Ha kértek pluszban ködgépet, a hatás még sokkal jobb lesz, nézzétek meg a videókat :)

Képernyőfotó 2021-10-27 - 23.02.28.png
Képernyőfotó 2021-10-27 - 23.02.52.png
7c6880c4cb954a84f6eb178d32826c72.jpg
unnamed.png
varytec 3.png
IMG_6901.jpeg
ceremony.png

Mit tartalmaz a szertartás felár?

Egy igényes DJ a szertartásra külön technikát visz, így a ceremónia végén nem kell a vendégek között pakolnia a vacsora és a buli helyszínére, mert ott már minden a helyén van. A szertartás csomagban +2db hangfal található, plusz egy keverőpult, egy zene lejátszó eszköz és plusz mikrofonok.

 

Nem javasolom a szertartásokon a látható mikrofonos megoldásokat, mert nem szépek. A fényképeken ott szerepel egy sárga vagy piros szélfogó szivacs - jobb esetben fekete - vagy az anyakönyv vezető fejét kitakaró mikrofon, a párok aláírásába belógó kábelek. Ezek csúnyák.

 

Tehát ha tehetem, legalább vezetéknélküli mikrofont használok, de leggyakrabban fejmikrofont szoktam javasolni. Van egy testszínű, hajszálvékony fejmikrofonom, amit már pár méterről sem lehet látni az anyakönyvvezető fején, mégis mindenki mindent hall. A párok fogadalmához kisméretű rejtett mikrofonokat használok, így amikor a fogadalmukat mondják egymásnak, elég csak egymás felé fordulniuk és egymás szemébe mondani az esküjüket, azt mindenki hallani fogja.

Milyen zenéket játszom?

MINDENT IS! :) Minden esetben egyeztetek a párokkal már hónapokkal előtte, hogy mik az elképzelések, mik azok a zeneszámok, előadók vagy stílusok, amiket mindenképp szeretnének hallani, illetve mik azok amiket soha-semmilyen esetben se játszak le, ez a tiltó lista. Az biztos, hogy minden korosztály számára tudok kedvezni. Vannak azok a zenék, amikről a tapasztalatok alapján tudom, hogy azt szeretik az emberek és ezt egészítem ki, azzal a listával amit kaptam a pároktól. A korlátlan mobil internet és prémium előfizetés a zene szolgáltató rendszerekhez pedig egy olyan plusz, ami már kötelező, hogy rendelkezzen vele egy esküvő DJ. Zenét kérni az este folyamán bárkinek bármikor lehet, igyekszem minden kívánságot rugalmasan teljesíteni.

Képernyőfotó 2021-10-28 - 23.25.13.png

Milyen egyéb extrák közül választhattok?

Természetesen a képzeletnek csak a pénztárca szab határt, de van az extrák között

 

  • Buborékgép

  • Ködgép vagy füstgép

  • Szárazjég gép (amivel lehet a "felhőtánc" hatást készíteni) Video ITT

  • Konfetti vagy CO ágyú

  • Hidegszikra

  • Projektor, LED fal vagy óriási TV

  • Több fény 

  • Koncertekhez hasonló hangerő

  • Zenék vágása (nyitótánchoz, meglepetéstánchoz)

  • Zenés slideshow vagy videós prezentáció 

Képernyőfotó 2021-10-28 - 23.40.11.png
lightX.png
crowd.png
faraway.png
ceremony.png
fd8ec5c5beaddb5fcb1181b01a651fb0d2e14bd368ac8df218c84b3862b3109f.jpg

Mitől függ, hogy egy vagy két DJ érkezik? 

Ha a következők közül akár az egyik is teljesül, ketten megyünk.

 

80 főnél nagyobb létszám

 

100km-nél nagyobb távolság

 

szertartás hangosítás

 

kivetítés.

Hogy zajlik a foglalás és a fizetés?

A legtöbb esetben a megkeresés és az előzetes egyeztetések alapján szoktam küldeni egy előzetes árajánlatot, majd ha ez elfogadható a pároknak akkor következik az első személyes találkozó, ilyenkor megismerjük egymást, részletesen is átbeszéljük az elképzeléseiteket és a lehetőségeket. Ez a találkozó semmilyen kötelezettséggel nem jár és nem kerül semmibe. Abban az esetben ha nem lakunk közel egymáshoz / korlátozások vannak, akkor a videóchat is egy remek eszköz a bemutatkozásra :) A személyes megbeszélésen vagy utána, de akár már előtte is dönthettek úgy, hogy engem kértek fel az esküvőtökre. Ezután készítek egy szerződés tervezetet, kitöltjük és valamennyi foglaló befizetésével aláírjuk a szerződést. A foglaló általában 20-30% szokott lenni, de ez rajtatok áll, van aki a felét már előre szeretné kifizetni, mert neki úgy kényelmesebb. Lehet a személyes aláírás helyett szkennelni a szerződést és utalni is az előleget, éljen a technológia! Az árak nettó árak, de kisadózói számla esetén nem terheli az áfa. Ha valamelyikőtök el tudja számolni a költséget, akkor áfás számlát is tudunk kiállítani. A foglaló befizetése után fennmaradó díjjat a rendezvény napján szoktuk rendezni, amikor már túl vagytok a legfontosabb eseményeken és már csak buliznotok kell vagy az este végén, ahogy nektek kényelmesebb. :) 

Most így visszaolvasva mégsem sikerült olyan rövidre a leírás, de hát olyan sok az információ :) 

Ha úgy érzitek, hogy szeretnétek velem és a zenéimmel tölteni a nagy napotokat, keressetek fel bármelyik elérhetőségemen :)

Sok boldogásot kívánok előre is!

Üdvözlettel, Tamás :)

bottom of page